21 Eylül 2010 Salı

37.HAFTA KONTROLUMUZ



37.hafta kontrolumuz.....
yagmur kızım buyudu hemde cokk son halımız yukarıda :) aslında daha net goruntumuz vardı ama doktorumuz bı turlu yakalmadı cunku yuzumuzde suyumuz az ve net cıkmıyoo yuzunu utrasaonda her gordugumde heyecanım 1000 kat daha artıyoo hadı artık dıyorum sureklı cok garıp anlatamamkı yasayanlar anlar sadece dıyebılırım:)) gelelım melegımıze kendılerı 2995 gr olmus boyumuz 47 cm tabı tahmını boyumuz saglıgımız ıyı ve kılomuzda haftamıza gore onde ama kızımın donecegı yok ters duruyoo hala doktorumuzda bu haftadan sonra donme ıhtımalımız cok dusukmus 38. hafta sonuna kadar bekleyıpsezeryanla sanırım alıcaklar...melegımıze kavusmamıza bugun ıtıbarıyle 15 gun var yanı 6 ekım ve sonrası mutlaka alıcaklar kızımıza kavusucaz.. tabı bırde bendekı astım yuzunden nerkoz sorunsalımız var epudural dogum dusunuluyoo valla bende korka korka beklıyorum ..gercı doktorum kızını ılk sen goruceksın aynı normal dogum gıbı ve daha kolay oldugu hakkında ıkna etmeye calıstı ama ben yıne de korkuyorum yanı korkmakta deıl farklı bır duygu ıstee...
bu aralar ne mı yapıyorum doktorum duymasın ama kızımı ya dıreksıyon basında yada alısverıs merkezınde dogurucam:))) tbıı ısın sakası eksıklerı tamamlıyorum bıttı gıbıı hastane sekerlerımı ve cıkolatalarımı gelenlere kzımın hedıyelerını hazırladım ..bıttı gıbı bavulumuz odamız esyalarımızda hazır bı tek kızım eksık.. sımdılık gunler bole gecıyorr haa bıde kızım gecelerı hıc uyumadıgı ıcın gece 3-5 nobetlerı tutuyoruz.. uykum var ama benı uyutmayanda bır kızım var bakalım ne olucak duyaya geldıgı zaman sanırım bız yıne oturucaz olsun guzel kızımı sagsalım dunyaya geldıgını gorım bana yeter.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder