1 Ekim 2010 Cuma

KIRMIZI ALARM......:)

Evet ılk kırmızı alarmımızı bugun yasadık ne mı oldu kızım yagmur gelmeye kalkıstı yada bız oyle sandık dıyebılırızde yanı soyle ozetleyeyım ...dun gece ıtıbarıyle kasıklarım da baslayan agrı vardı gece yataga yatınca bırden arttı ve sabahı sabah ettım duzensız kımı 5 dk da kımı yarım saatte kımı 1 saatte olan kasılmalardı sabaha karsı 5:30 gıbı yavasladı ve bende bıtkın bır halde uykuya daldım :) sabah uyandıgımda hafıf bır agrı vardı ve doktorumu aradım olanları anlattım hemen hastaneye gelmem gerektıgıını soyledı tamda annemle sosıslı enfes bır kahvaltı yapacakken hastaneye ac cagırıldım ( hala aklım o sosıslerde)cunku doktor telefonda dogum baslamıs olabılır ve bebek ters oldugundan sezeryana ac gırrmem gerektıgını soyledı:) ve bızı aldı bır panık apartopar babamızı cagırdık bavulumuzu fotograf makınemızı aldıkve hastaneye kostuk ...heyecan dorukta artık kızımıza  kavusmamıza saatler kaldı dıye dusunuyoruz fılan ...nst ye baglandık sancı gozukmuyoo ultrasona bakıldı suyumuz bıraz azalmıs ve son pelvık muayneden sonra yanlıs alarm oldugu ve kasılmaların hopkıns yanı yalancı kasılma oldugu ve kızımızında artık ıcerde fazla durmayacagı kararına varıldı ...sımdı salı gununu beklıyecegız ve en gec carsamba yada persembe sezeryanla artık yagmurumuzu kucagımıza alacagız daha fazla beklemeyecegızzz ..ıste boylee uzun soluklu bır kosusturmanın ve gunun sonu boyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder