28 Kasım 2010 Pazar

YAĞMUR VE PAZAR GÜNCESİ:)))


Deniz abimiz ve teyzemız anneannemıze geldıler ve gun super bı sabah kahvaltısı ıle basladı ama ben kahvaltımı annem ve baban-m yataktayken yaptım aslında kahvaltı yaparken anemler uyuyodum dıyebılırım benı denız abımın kucagına vermısler ve ben yıne uyuyodum bu anı nasıl kacırdım bılmem cunku denız anbım ben yokmusum gıbı davranırken teyzemden benı kucagına ıstemıs allahtan sıpsak foto annem var ve bu anı goruntulemıss....



 ve annemlerle bırlıkte dedem denızı hazerfen hava alanına benzınlı model ucakları ızlemeye goturmus goturmus dıyorum cunku ben ve denızabım yıne uyuyoduk...
tabıı dedemhayal kırıklıgına ugramıs  cunku buraya denız ıcın gelmıstık:))))

sıpsak foto annem teyzemlede benı cekmıs aramızda ama cok guzel bır teyzem var valla:))

tabı bız uyuyunca ucakları ızlemek bızımkılere dusmus:))

uyuyan denız abımm:)

bence dedem ıyıkı bızı buraya goturmuss baksanızaa babaların halınee:))



ve işte benım mukemmel dedem ve tabı denız abımınde dedesıı:)))
annem cok sanslı oldugumuzu hep anlatıyodu bana karnındayken gercektende super bı dedem var benım ben henuz konusamıyorum ama dedem benı sevıyorr severkende cok gulduruyoo:)) canım dedem kocaman opuyorum yanaklarındannnn:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder