21 Mart 2011 Pazartesi

SON 12 SAAT KALA:)))



PELİN TEYZE NAMI DEER MİMİ :)))

Kayra bebeğe kavuşmamıza tam tamına 12 saat kala mimiden goruntuler aslında doguma suan saat :00:45 oldugu gore 6,5 saat kaldı uyuyomusun mımı :)))) sanmıyorum heycan bambaska bısıyy:)  canım arkadasım umarım yarın sagsalım bebısın kayrayı kucagına alırsın ve sende dersınkı kayradan once ben ne yapıyodum:) hayat bebısler olmadan gecmıyomus mınık mucızeler ınsana buyuk mucızeler katıyormus canım yarın sende bunu anlayacaksın ben senden daha cok heycanlıyım kendım dogumdan 1 gun once mısıl mısıl uyumustıum ama sımdı uyuyamıyorum yarın sabah yanındayım 8 de kapında bıtıyorum haberın ola :))) guzel annem benım hep yanında olacagım olacagız (yagmur-kemal -seçil)olarak tabıı 2 kısılık olan aılenın 3 kısılık kocaman bır aıle olucak hep mutlu olun:))) cunku bız sızı cokk sevıyoruzzzz....




bunlarda doguma saatler kala suslenıp hazırlanan bebek sekerlerımız:)))
hepsinden birer dane istiyoruzzz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder