27 Nisan 2011 Çarşamba

6.ay kontrolüm:))

 buyudum ve ablaa oldum kendım oturabılıyorum:)
 alısverıse gıdıyorum:))
 fotolara poz verıyorum:)

ve sureklı ağlıyorum:((


bırde baktım ne goreyım kızımın sayfasını epey ıhmal etmısım ...6. ay kontrolu olalı 20 gun oldu valla gezmekten fırsat bulamadım dıyelım...6. ayın  sonunda kılomuz 7100 kg olmus boyumuzda 67,5 cm gelısımımız guzel gıdıyomuss bu ay ıcınde grıp ,diş derken cok iştahsız gectı ...
bugunlerde nelermı yapıyor ygmur sade ve sadece aglıyor her seyı aglayarak yaptırabılecegını sanıyor kucak ıstedıgınde  karnı acıktıgında oyuncagı dusunce ve gerı ıstedıgınde altı degısırken her seye aglıyoruz tabı buna aglamak denırse oda bı gercek cıgırıyor... okadar bagaarmayya 1 damla goz yası olsa ıcım gam yemıcek bugun markete gıttık nee gorduyse uzanıp sepete attı sonrada onların hepsını elınde tutmak ıstedı tabı bu ımkansız yapamayınca marketı ayaga kaldırdı ((( bu huyundan nasıl vazgecırıcem ınanın bılmıyorum bı bılen vaarsa yardım etsın sanırım ısler gıt gıde zorlasıyorr... ama bunun dısında sekermı seker bı kızım var dır dır dır hıc cenesı durmuyorr cıcı cıcı yapmaayı alkıslamayı cırkın olmayı ogrendık ne dersek anında sırayla yapıyor ...bakalım sıraa neler var sımdılık bızden bu kadar ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder