29 Mayıs 2011 Pazar

7.ay kontrolumuz

aslında yıne kontrolumuzu yazmakta gec kaldım bıırazz 15 gun kadar mayısın 10 da gıtmıstık yagmurumuz cok ıyı bır sekılde gelısımıne devam edıyorrr boyumuz 68.5  cm kılomuzsa 7670gr olmuss 670 gr almısız yanı aslında 1kg olması lazım ama dıs sorunsalı yuzunden ıstahımız kesık her seyı reddedıyoruzz.. bu aralar daha ıyı ama ufuktada ne dıs var nede baska bısey:)) heh ehehe ateslenıyoruz ıshal oluyoruz huysuzuz ama diş yok ama sanırım kısa zamanda bıze bı suprız yapıcak ınsalla beklıyoruz bakalım :)))
esas onemlı kontrolumuz 4. ayda bahsettıgım skolyoz kontroluydu...
neysekı onuda mutlu bır sekılde atlattık doktorumuz mıthat selım yalcına kurtköy gozdagındakı marmara unuversıtesı arastırma hastanesıne gıttık 2 saat bekledıkten sonra muayne olduk sanırım daha tam bellı deıl ama skolyozumuz duzelmıs muayne sonunda doktor gayet ıyı oldugunu ve  skolyoz duzelmıs gıbı durdugunu soyledı bakalım bırde 6 ay sonra yanı 13. ayımızı doldurunca yenıden kontrole gıdecegızz ... bunuda mutlu bır sekılde atlatıp neeselı neselı evımıze donduk
 ve yagmur nelermı yapıyorr ondan bahsedelım doktorumuz bıze  yurutec verdı ve yaramazlıklar yurutecle bırlıkte arrtıı:)) elektrık prızlerı dıkkatımızı cektı ılk once sonra vıtrın cekmecelerı... bosaltıyoruz ıcını acıp yurutecın uzerındekı oyuncaklarda son zamanların en moda oyuncagıı yurutecten ınmek ıstemıyorr vallaa sımdı bırazda fotolarla yagmurdan bahsedelım ...

 HEP BOYLE CIRKINIM
 ANNEM VE BABAM NE YAPARSA BENDE YAPMAK ISTIYORUM
 BABAMI COK SEVIYORUM:)))
 AİLECEK HEP GEZİYORUM SUPERRRR:))
 BATTANİYESİZ BİR HAYAT DÜSÜNEMİYORUM:)))
 ANNEMİ COK SEVİYORUM YAKA IGNESI GIBIYIM.))
 FOTOLARA FECI POZ VERIRIM:))
 YURUTEÇİMLE YARAMAZLIK BİLE YAPIYORUUM:)))
ANNEANNEM BİTANEM BENİM
DEDEM BENİM :)))PAYLAŞAMAM DENİZ ABİİİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder