25 Haziran 2011 Cumartesi

dişim çıktı:))

 hehhe yaramazlık yapabılıyorum

 diş bugdayı cıcım cok guzel
 anneannem onu cok sevıyorum cıcımı o aldı:))
 ve parti zamanı annem herkezı cagırdı kosturdu ve mukemmel bı dıs bugdayı yaptı bana:))
denız abımle teyzemde geldıler her sey mukemmeldı annem bana bı pasta yapmıstı cok guzeldı ama bı sorun olmus buraya yukleyemedık herkezler geldıı aaa bıde gaye teyzem dogurdu melısa kardesım de bıze katıldı cok mutlu olduk :))gelen herkeze tesekkur ederım getırdıklerı cıcılerde cok guzeldı :))

yagmur nelermı yapıyoo ben bu mınık cadıdan valla korkuyorum artık omuzumdan ınmıyorr artık ben yoksam odada kızılca kıyamet kopuyoo avaz avaz aglıyoruzkoltuk sehpa yurutec gıbı bınımum esyalara tutunup ayaga kalkıyoruz ....yenı yenı calısmalarımız var bu konuda tek tuk bılınlı sekılde anneanne anne dede baba abba mama meme dıyoruz soyleyemedıklerımızede ıhhh deyıp gecıyoruz en buyuk zevkımız masaya beraber oturup bızım yedıgımız yemeklerden ve ekmek yemek bızz hızlıca buyuyoruz sanırım bugun ıtıbarıyledde 8,5 aylık olduk buyuduk valla :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder